سفارش کتابهای درسی
هر ساله مدارس برای سفارش کتابهای درسی به سایت سازمان فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه میکنند . اگر والدین و دانش آموزان تمایل به ثبت سفارش به صورت فردی را داشته باشند میتوانند به سایت های زیر مراجعه فرمایند :
نحوه سفارش کتابهای درسی:
برای ثبت سفارش کتب درسی به کد ملی ( شماره شناسنامه ) و سریال شناسنامه نیاز مندید .
بعد از بررسی جدول زمان بندی در تاریخ مقررشده برای پایه مورد نظر به سایت سازمان فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه فرمایید و در صفحه اول بر روی گزینه ورود دانش اموز کلیک کنید و پس از وارد کردن کد ملی ( شماره شناسنامه ) و سریال شناسنامه وارد پرتال دانش اموز شد و با ثبت دیگر اطلاعات کتابهای درسی دانش آموز مورد نظر را سفارش دهید.
نحوه تحویل کتاب درسی :
آموزش و پرورش هر منطقه با توجه به اسامی ثبت شده توسط مدارس یا دانش اموزان کتب درسی را به مدارس تحویل خواهند داد. هر دانش آموز میتواند از طیق مدرس خود کتابهای درسیاش زا تحویل بگیرد.
پیگیری سفارش :
مدارس میتوان از منوی آمار فروش سایت سازمان فروش و توزیع مواد اموزشی اسامی دانش آموزانی که سفارش خود را ثبت کردهاند مشاهده و پیگیری کردو از طریق همین سامانه میتوان امار دانش آموزانی که موفق به سفارش کتاب نشده اند رایافت و برای ثبت سفارش انان از طریق لینک های فوق اقدام کرد.
چند نکته مهم :
- دانش آموزن صرفا باید قیمت پشت جلد کتاب را پرداخت کنند
- به هیچ عنوان از طریق کافی نت برای ثبت سفارش کتب اقدام نفرمایید
- در صورت نیاز به کتاب ها به صورت تکی میتوان به سایت های دیگر مراجعه فرمایید
- به دلیل الکترونیک بودن فرآیند فروش و توزیع کتابهای درسی، کنترل ثبت سفارش کتاب درسی دانشآموزان از طریق سامانه امکانپذیر است؛ لذا درخواست ارائه نسخه چاپی (پرینت) برگ سفارش کتاب درسی از دانشآموز یا اولیای دانشآموز ممنوع میباشد.
- ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می شود.